جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از تشکیل ۳۱ کارگروه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

تشکیل ۳۱ کارگروه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در یزدبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: سی و یک کارگروه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به منظور اجرا و تدوین برنامه‌های متنوع ملی و مذهبی در یزد تشکیل شده است.

او با بیان اینکه اتفاقات اخیر سبب تعویق در امور ستاد دهه‌ی فجر استان شد، افزود: در تلاشیم  تا در فرصت باقی مانده به ۱۲ بمهن ماه، کارگروه‌ها را فعال و برنامه‌های منسجم و اثر بخش را تدوین کنیم.

زارع با بیان اینکه دهه‌ی فجر، دهه‌ی نمایش عظمت و شکوه واقعی انقلاب است، اظهارداشت: شعار محوری چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: رویکرد برنامه های دهه فجر امسال توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و تعمیق محتوایی برنامه‌ها در عین نشاط آفرینی، امید بخشی و صیانت از خون شهدا است.

او همچنین به همزمانی چهلم سردار سلیمانی با روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: به همین منظور در روز ۲۲ بهمن، ویژه برنامه‌ای با  نام و یاد این سردار بزرگ اسلام در استان یزد برگزار می‌شود.

زارع در پایان اظهارداشت: انتقال مفاهیم و ارزش‌های متعالی انقلاب به نسل جوان، اصلی‌ترین رویکرد برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار