معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت البرزگفت: یک هزار و ۹۴۷ فقره شکایات و گزارش مردمی توسط ستاد خبری این سازمان در آذر ماه ۹۸ ثبت شده است.

سیامک آقایی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت:در آذر ماه سال جاری تعداد یک هزار و ۹۴۷ فقره شکایت و گزارش مردمی توسط ستاد‌های خبری در سطح استان دریافت شده است که ازاین شکایات تعداد یک هزار ۵۴۵ فقره مربوط به بخش کالا و ۴۰۲ فقره مربوط به بخش خدمات است.

آقایی افزود: ۸۱ درصد از گزارش‌های دریافتی به صورت تلفنی، ۹ درصد به شکل حضوری و یک درصد از گزارش ها، کتبا به ستاد خبری و اصل شده است.

او گفت : ۱۳ درصد از شکایات مذکور در حال بررسی و ۸۷ درصد از گزارشات،توسط بازرسان رسیدگی شده که ۳۴ درصد از آن منجر به کشف تخلف، ۴۵ درصد منجر به احراز عدم تخلف و مابقی نیز به رضایت شاکی، منتهی شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز افزود : از یک هزار و ۹۴۷ فقره گزارش دریافتی در آذر ماه، تعداد یک هزار و ۵۲۵ فقره توسط ستاد خبری مرکز استان و ۴۲۲ فقره توسط ستاد‌های خبری شهرستان‌های تابعه دریافت شده است.

آقایی گفت :بیشترین شکایات در بخش کالا عبارتند از اقلام سوپرمارکتی، لوازم التحریر، مرغ، تخم مرغ، نان، میوه، شیرینی و در بخش خدمات نیز شرکت‌های خودرویی، رستوران ها، گاز مایع، تاکسی تلفنی، تاکسی خطی و تعمیرخودرو در صدر شکایات مردمی جای گرفته اند.

انتهای پیام / ر. م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.