مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خبرداد؛

حذف قبوض کاغذی ۹۴ درصد از مشترکان گاز استان

شرفی نژاد گفت: ۹۴ درصد از مشترکان گاز استان در طرح حذف قبوض کاغذی گاز با هدف بهبود کیفیت و خدمات و صیانت از محیط زیست مشارکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا شرفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از مجموع ۲۹۵ هزار مشترک گاز در استان سمنان، تاکنون۲۸۰هزار مشترک در طرح حذف کاغذی قبوض گاز مشارکت کردند.

او افزود: با توجه به فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، شماره تلفن‌های همراه از طریق ثبت از سوی کنتورخوان‌ها، ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۱۹۴ با الگوی (شماره اشتراک*۱) و همچنین مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت گاز استان سمنان به نشانی www.nigc-semnan.ir و قسمت ثبت تلفن همراه مشترکان جمع آوری شد.

شریفی نژاد تصریح کرد: چاپ و توزیع قبوض کاغذی در ۵ شهر درجزین، مجن، کلاته رودبار، بیارجمند و کلاته خیج استان به صورت نمونه، حذف شد و صورتحساب مشترکان از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ادامه داد: نشانی اینترنتی مشاهده صورتحساب مشترکان در انتهای پیامک‌های ارسالی درج می‌شود و مشترکان با استفاده از آن می‌توانند از جزئیات قبوض خود اطلاع یابند.

او با اشاره به اطلاع رسانی‌های صورت پذیرفته از طریق تبلیغات محیطی و ارسال پیامک به منظور حذف قبوض کاغذی اظهار داشت: فرآیند ثبت اطلاعات مشترکان برای حذف قبوض کاغذی همچنان ادامه دارد و مشترکانی که تاکنون موفق به ثبت شماره همراه خود نشده اند می‌توانند از طریق یکی از روش‌های بالا نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود اقدام کنند.

شریفی نژاد ابراز داشت: تکریم مشتری، بهره مندی از فناوری‌های نوین، مدیریت سبز و حفظ محیط زیست، بهبود کیفیت، سرعت در ارائه خدمات و صرفه جویی در هزینه‌ها از جمله مزایای اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز است.

۱۰۰ درصد خانوار‌های شهری و ۸۷ درصد خانوار‌های روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار