برگزاری همایش تجلیل ازفعالان ومجریان مدارس مروج سلامت

معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: مدارس مروج سلامت به منزله یک نظام برای ارتقای سلامت هستند.

 مدارس مروج سلامتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مرضیه جوکار معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: مدارس مروج سلامت به منزله یک نظام برای ارتقای سلامت است که با مشارکت فعالانه اولیاء ، مربیان و دانش‌آموزان و با رویکرد توانمند سازی دانش‌آموزان در زمینه مراقبت از خود و ترویج فرهنگ خود مراقبتی منجر به افزایش ظرفیت‌ها و توانمندسازی آنها در خصوص داشتن زندگی سالم خواهد شد.

او گفت: ارتقای کمی و کیفی مدارس مروج سلامت نقش مهمی در افزایش سواد سلامت دانش آموزان و اولیاء و در نهایت ارتقا بهداشت جامعه خواهد داشت.


ماشاءالله پروین سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:هدف برنامه مدارس مروج سلامت، افزایش دانش سلامت، ارتقاء سلامت و توانمندی دانش‌آموزان از نظر آموزش‌های خودمراقبتی است.


او افزود: مدارس مروج سلامت در حقیقت به منزله یک نظام برای ارتقای سلامت دانش‌آموزان است که توسط حضور فعال خود آنها، اولیاء، مربیان و مدیران مدارس در حال انجام است.

گفتنی است در این مراسم از مدیران مدارس مروج سلامت 5 ستاره ،مربیان بهداشت این مدارس ،عوامل اجرایی مرکز بهداشت شهرستان ونواحی آموزش و پرورش در برنامه مدارس مروج سلامت با اهدا لوح و هدایایی قدر دانی شد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار