در #تهران_ما پیگیری شد؛

علت نبود سرویس بهداشتی در ایستگاه‌های مترو چیست؟

#تهران_ما علت نبود سرویس بهداشتی در ایستگاه‌های مترو پایتخت را پیگیری کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شهروندی با ارسال پیامک به بخش #تهران_ ما خواستار تامین سرویس بهداشتی در ایستگاه‌های مترو شد.

این شهروند در پیامک خود نوشت: «ما بیماران دیابتی همواره به سرویس بهداشتی نیاز داریم اما متاسفانه در هیچ یک از ایستگاه‌های مترو سرویس بهداشتی برای استفاده ما بیماران وجود ندارد.»

 مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو پاسخ داد؛

محسن محمدیان مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ما در تمامی ایستگاه‌های مترو پایتخت سرویس بهداشتی مخصوص پرسنل داریم که سه قشر از مسافران می‌توانند بنا به احتیاج از آن استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو افزود: خردسالان، سالمندان و بیماران افرادی هستند که می‌توانند در صورت احتیاج به استفاده از سرویس بهداشتی به مسئول ایستگاه درخواست خود را اعلام کنند و مسئول ایستگاه نیز موظف است بر اساس دستورالعمل حقوق مسافران را به سمت سرویس بهداشتی هدایت کند.


بیشتر بخوانید: معوق ماندن ۹۳۰ میلیارد تومان از اوراق مشارکت مترو تهران توسط دولت 


محمدیان در پاسخ به این سوال که چرا تنها برای پرستل مترو سرویس بهداشتی در ایستگاه‌ها وجود دارد، گفت: به دلیل محدود بودن تعداد پرسنل ایستگاه‌های مترو در داخل فضای ایستگاه سرویس بهداشتی به اندازه نیاز آن‌ها تأمین شده است و از دلایلی که برای عموم مسافران سرویس بهداشتی وجود ندارد بحث کمبود جا، نظافت و احتمال بروز برخی از حوادث و مشکلات احتمالی است.

او افزود: باید به این نکته اشاره کنم که در ایستگاه‌های مترو که فضای بیرونی مناسبی مانند ایستگاه صادقیه دارند شهرداری تهران سرویس بهداشتی عمومی تعبیه کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار