شهادت، خط حاج قاسم را ماندگار کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپهبد سلیمانی در کل جهان تاثیرگذار بود و شهادتش عاملی شد تا ماندگاری خط حاج قاسم سلیمانی برای همیشه تضمین شود.

شهادت خط حاج قاسم را ماندگار کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش و همچنین جانباختگان مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام در کرمان و نیز شهدای سانحه هواپیمایی در رواق کوثر حرم مطهر رضوی، گفت: مقام معظم رهبری در مورد شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمودند شهادت این سردار رشید اسلام سبب آسمانی شدن وی شد.

او تصریح کرد: برای خود حاج قاسم نیز این شهادت به منزله برآورده شدن حاجات و آرزوی این سردار بزرگ بود.

حاجی‌صادقی افزود: در واقع شهادت سردار سلیمانی به مکتب، جبهه و هدف او سرعت داد. سپهبد سلیمانی در کل جهان تاثیرگذار بود و شهادتش عاملی شد تا ماندگاری خط حاج قاسم سلیمانی برای همیشه تضمین شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پس از شهادت طهرانی مقدم، ساخت موشک متوقف نشد و بلکه سرعت نیز داده شد گفت: در مورد شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز باید عنوان کرد با این شهادت خط وی با سرعت بیشتری دنبال می‌شود و شهادت وی سبب سرعت‌گیری جبهه مقاومت شد به نحوی که لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

حاجی صادقی افزود: در واقع دشمن پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی خواب راحت را از دست داده، زیرا حاج قاسم تکثیر شده و جبهه مقاومت قدرت بیشتری گرفته است.

او با بیان اینکه یکی از خطوط سیره حاج قاسم سلیمانی این است که باید قدردان نعمت رهبری باشیم تصریح کرد: سیاست برای حاج قاسم هیچگاه مانع اخلاق وی نبود و جامعیت شخصیت یکی دیگر از طراز‌های فکری و ابعاد سپهبد سلیمانی بود.

انتهای پیام//ح. ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.