مهربانی با آنان که امروز نیازمند مهر مان هستند

برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان و هرمزگان، شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی برای سومین دوره اقدام به راه اندازی پویش مهربانی مردم برای مردم کرد.

مهربانی با آنان که امروز نیازمند مهر مان استآرزو حیدریان رییس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  با بیان اینکه اینبار سومین دوره برگزاری این پویش است، گفت: پویش مهربانی مردم برای مردم آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی در خرسان رضوی است.
 
او ادامه داد: به همین منظور پایگاه‌های این شورا در تمامی شهرستان‌ها آماده دریافت مواد غذایی، لباس، وسایل گرمایشی، زیر انداز، وسایل کمک توانبخشی و بهداشتی و لوازم ضروری زندگی هستند، همچنین شماره کارت بانک ملی این شورا ۲۶۸۵-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ برای دریافت کمک‌های نقدی اعلام شده است.

رییس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به خسارت‌های زیاد سیل اخیر به استانهای سیستان و بلوچستان و هرمزگان این شورا اقدام به جمع آوری کمک به سیل زدگان به ویژه برای مددجویان، معلولان، بیماران خاص، کودکان بیمار و زنان سرپرست خانوار کرده است.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.