مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان؛

خدمت طلاب و روحانیون در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ادامه دارد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه روحانیت همیشه در کنار مردم قرار دارند، گفت: خدمت طلاب و روحانیون در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

خدمت طلاب و روحانیون در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ادامه داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند و روحانیون نیز جزئی از همین مردم هستند از همین رو خدمت طلاب و روحانیون از همان روز‌های آغازین سیل در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان آغاز شد.

او با اشاره به تشکیل گروه‌های جهادی مختلف توسط طلاب و روحانیون جهت خدمت رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان، افزود: از همین رو تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر از روحانیون بومی و همچنین از استان‌های دیگر کشور به صورت گروهی و انفرادی به مردم سیل زده جنوب استان خدمت رسانی کرده و می‌کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه روحانیون جهادی در حال حاضر در شهرستان‌های نیکشهر، چابهار، بنت، فنوج و دلگان در حال ارائه خدمت به سیل زدگان هستند، تصریح کرد: خدمت طلاب و روحانیون در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه طی این مدت شاهد حضور و کمک نمایندگان مراجع عظام تقلید در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان بودیم، گفت: هم‌اینک علاوه بر روحانیون مقیم حوزه علمیه، روحانیون مستقر، روحانیون طرح هجرت و جهادی در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان هستند.

حجت الاسلام بزمانی با اشاره به حضور نماینده ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: طلاب و روحانیون علاوه بر امور فرهنگی در بخش تهیه و توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی، همکاری با موکب‌های مستقر در این مناطق و تهیه و توزیع اطعام میان سیل زدگان نیز همکاری دارند.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار