معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خبرداد؛

انجام اقدامات پیشگیرانه از وقوع تخلف و فساد در ادارات سمنان

فخری بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از وقوع تخلف و فساد در دستگاه‌های اجرایی این استان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در گردهمایی مسؤولان حراست فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان سمنان گفت: نقش اصلی حراست در سیستم اجرایی کشور، انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از وقوع تخلف و فساد است.

او افزود: یکی از وظایف اصلی نیرو‌های حراست، اقدامات صیانتی است که علی‌رغم وجود همه محدودیت‌ها، نیرو‌های حراستی این کار را با مسؤولیت‌پذیری بالا به‌خوبی به انجام می‌رسانند.

مدیرکل حراست استانداری سمنان هم در این گردهمایی با گرامیداشت یاد و خاطر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش و همچنین جان‌باختگان حادثه تشییع این سردار قهرمان وطن و حادثه سقوط هواپیمای اوکراین، ضمن احصا و بیان مشکلات و آسیب‌های موجود، به نقش حراست‌ها در رفع این آسیب‌ها اشاره کرد.

محمد مبین افزود: با توجه به مسائل و مشکلات پیش‌آمده، یکی از راه‌هایی که می‌تواند زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کند، خدمت‌رسانی به مردم است و در این میان، حراست‌ها به‌عنوان واحد نظارتی درون‌سازمانی می‌توانند نقش مؤثری را ایفا کنند.

او با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، از مسؤولان حراست‌ها خواست ضمن مطالعه دقیق قانون انتخابات و همچنین دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی مرکز حراست وزارت کشور، با اقدامات پیشگیرانه زمینه را برای برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند فراهم کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار