رسانه انقلابی جناحی و حزبی عمل نمیکند / موضع رسانه های ما نباید فقط پدافندی باشد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: یکی از محور های اصلی نقشه دشمنان ایجاد یاس و نا امیدی به جامعه است و وظیفه رسانه های ما تزریق امید به مردم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی؛ فرمانده سپاه نینوا در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان گفت: حضرت ابوذر ویژگی‌هایی دارد که یک خبرنگار انقلابی را به آن نسبت می‌دهند فی المثل زبان پویا و بدون ملاحظه در راه دفاع از اسلام ناب و حضرت امیرالمونین (ع) و صداقت منحصر به فرد شاخصه‌های اصلی ابوذر است.

فرمانده سپاه نینوا در این باره ادامه داد: برادران و خواهران اصحاب رسانه بدانید ابوذر بودن یعنی بدون ملاحظه کسی و بدون وابستگی فردی برای عزت ایران اسلامی کار خود را مدنظر قرار دهیم.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان تاکید کرد: از جمله اقدامات لازم که باید رسانه‌ها مدنظر قرار دهند این است که از پراکندی جلوگیری کنند و امروز ما در مقابل دشمنی که جبهه‌ای عمل می‌کند باید منسجم و جبهه‌ای عمل کنیم.

او گفت: ما نباید در عرصه رسانه منفعالانه برخورد کرده و فقط به پاسخگویی پدافندی قناعت کنیم و سوال من این است چرا فعالان عرصه رسانه منتظر می‌مانند تا بعد از حمله رسانه‌ای دشمن پاسخ دهند؟

معروفی اظهار داشت: بسیج رسانه سازمانی متعلق به اصحاب رسانه است و ما به عنوان سپاه فقط پشتیبانی کننده هستیم و کسی گمان نکند که بسیج رسانه متعلق به سپاه است بلکه اعتقاد ما این است این سازمان متعلق به شما اصحاب رسانه است.

فرمانده سپاه نینوا افزود: رسانه انقلاب اسلامی جناحی و حزبی نیست که اگر این اتفاق افتاد آن رسانه بازنده است، زیرا دیگر نمی‌توانند حرف حق مردم منعکس کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: قبلا هم گفته بودم که به صورت مستمر و روزانه یک ساعت وقت می‌گذارم و مطالب کانال‌های خبری استان را رصد میکنم، چون معتقدم عرصه فضای مجازی بسیار با اهمیت است.

معروفی تاکید کرد: انتظار ما از جبهه رسانه انقلاب اسلامی بیان حقایق و مطالبه حقوق مردم است و در خبرنگاری و عرصه رسانه اگر کسی عملیات روانی یاد نداشته باشد جبهه خودی را مورد هجمه قرار داده و فراموش می‌کند هدف چیست و کجاست.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان بیان کرد: یکی از محور‌های اصلی نقشه دشمنان ایجاد یاس و نا امیدی به جامعه است و وظیفه رسانه‌های ما تزریق امید به مردم است.

او گفت: در جریان ساماندهی سوخت هیچ کس گمان نمی‌کرد که، ولی امر مسلمین با آن موضع گیری قائله را ختم کنند، چون ایشان سیاست را اخلاقی کردند نه اخلاق را سیاسی و خود ایشان فلسفه وجود رهبری را هزینه شدن در همین مواقع می‌دانستند.

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در خطبه‌هایی که کلمه کلمه آن عین حقیقت بود صراحتا مراسم تشییع پیکر حاج قاسم را پویایی انقلاب دانستند.

سردار معروفی افزود: آن کسی که امام را قبول دارد برود و صحیفه امام را بخواند و بنگرد نگاه امام به آمریکا و استکبار چیست تا یقین کند که آمریکا دشمنان بشریت و اسلام حقیقی است.

این مقام مسئول تاکید کرد: روحیه استکبار ستیزی از محور‌های اصلی مردم ماست که باید توسط رسانه‌های ما برجسته شود چراکه مکتب امام راحل (ره) در بیگانه ستیزی و استکبار ستیزی بود.

او گفت: مگر نسخه شفابخش این اقتصاد بیمار، اقتصادی مقاومتی نیست پس چرا رسانه‌های ما خیلی وقت است این سیاست‌ها را مطالبه نمی‌کنند؟

فرمانده سپاه نینوا در پایان افزود: من از شما اصحاب رسانه میخواهم با تکیه جدی روی منافع ملی و مسائل کشور قلم بزنید و بدانید سخنان امام جامعه فردی نیست که بخواهیم به راحتی از کنار آن بگذریم، این بیانات اجتماعی است و برای همه مردم حاوی پیام است که رسانه‌ها از عوامل اصلی انتقال این پیام‌ها هستند.
 
انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.