منبع آگاه: ترامپ و بارزانی با محوریت احداث بزرگ‌ترین پایگاه آمریکا در اربیل دیدار می‌کنند

یک کارشناس نظامی عراق فاش کرد رئیس‌جمهور آمریکا در حاشیه کنفرانس داووس با رئیس حزب دموکرات کردستان عراق به منظور بررسی احداث بزرگ‌ترین پایگاه آمریکا در اربیل دیدار می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «صفا الاعسم» از کارشناسان نظامی عراقی اعلام کرد بزودی و طی ساعات آینده دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در نشست داووس سوئیس به منظور بررسی احداث بزرگترین پایگاه آمریکایی در اربیل عراق دیدار می‌کنند.

این کارشناس نظامی به پایگاه خبری المعلومه گفت: آمریکا تصمیمی برای خروج از عراق ندارد؛ بلکه شروع به ساخت دو پایگاه نظامی جدید در دشت نینوا و اربیل کرده است.

او همچنین گفت در این دیدار «انتقال مقر فرماندهی نیروهای آمریکایی در غرب آسیا به اربیل به عنوان اقدامی علیه دولت عراق و پارلمان آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
کردها انسانهای مرد و با شرفی بودن همیشه.نمی دونم بارزانی یادش رفته دو سال پیش وقتی اربیل داشت می افتاد دست داعش همین امریکاییها گفتند بهش که کاری از دست ما بر نمیاد...زنگ زد به سردار شهید سلیمانی که کاری برامون بکن داریم سقوط می کنیم... و سردار فردا صبح با 70 نفر تو فرودگاه اربیل فرود اومد و جون بارزانی و تمام اهل اربیل رو نجات داد؟ فراموشی گرفته و یا به مرام کردها پشت کرده؟ جوان که بود خیلی فهمیده تر بود حالا پیر شده و قدر نشناس شده. تو جونت رو مدیون ایرانی ها هستی حالا با دشمن ایرانی ها پیمان مودت می بندی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
عجب بارزانی به ملتش خیانت کرد
Sweden
ناشناس
۱۸:۵۲ ۳۰ دی ۱۳۹۸
تا عراقی ها خشونت خرج ندن امریکا جدی نمیگیره و خارج نمیشه
آخرین اخبار