انصاری‌فرد: باب مذاکره با AFC باز است، اما زیر بار ظلم نمی‌رویم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ تضمینی برای پیشنهاد جدید AFC وجود ندارد و روی موضع خودمان ایستادگی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه امروز مدیران ۴ باشگاه ایرانی حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نظرات مدیران باشگاه‌ها در بیانیه فدراسیون فوتبال آمده و  خلاصه آن این است که طبق گفته‌ ی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) خارج از خانه بازی نخواهیم کرد.

انصاری‌فرد در مورد پیشنهاد جدید AFC که گفته بود بازی‌های رفت را تیم‌های ایرانی انجام دهند و میزبانی بازی‌های برگشت به تیم‌های ایرانی می‌رسد گفت: تضمینی در این رابطه وجود ندارد و آمده ایم. از کجا معلوم بازی رفت را خارج از خانه انجام دهیم در آستانه بازی‌های برگشت نگویند که امنیت در ایران وجود ندارد. آن وقت زیر سوال می‌رویم و به هیچ وجه زیر بار ظلمی که AFC در حق فوتبال ایران کرده‌ است نمی‌رویم. همچنان می‌گوییم که هواداران ایرانی باید در بازی‌های خانگی در ورزشگاه حضور داشته باشند.


بیشتر بخوانید: کنفدراسیون فوتبال آسیا حکمش را شکست/ فوتبال ایران آسیا را مشروط کرد


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص محرومیت‌های احتمالی تیم‌های ایرانی در صورت نپذیرفتن رای AFC خاطرنشان کرد: اگر زیر بار این داستان برویم و قبول کنیم که خارج از خانه بازی کنیم، اولا به غرور ملی آسیب زدیم و تیم‌های مان نتیجه نخواهند گرفت. از هر طرفی بازنده خواهیم شد. به نظر من ملت ایران هم قبول ندارند و هواداران هم نمی‌پذیرند که چنین چیزی را قبول کنند. ما روی حرف خود باقی می‌مانیم. البته این هم بگویم که باب مذاکره را با AFC بازگذاشتیم. می‌خواهیم با آن‌ها گفتگو کنیم و نقطه نظراتمان را اعلام کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار