استاندار قزوین:

حمایت همه جانبه از کارآفرینان

استاندار قزوین گفت: از تولیدکنندگان و صنعتگران مستقر در استان حمایت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  جمالی پور استاندار قزوین در حاشیه بازدید از مجموعه کارخانجات ریسندگی و بافندگی مطهری قزوین با بیان اینکه از تولیدکنندگان و صنعتگران مستقر در استان حمایت می‌شود، گفت: این مجموعه اگر چه جایگاه بسیار خوبی در بازار داخلی دارد، اما نگاه بلندمدت و آینده‌دار آن باید برروی صادرات پارچه به کشور‌های همسایه متمرکز شود.

جمالی پور با بیان اینکه همه مدیران و مسئولان استان باید از این واحد تولیدی حمایت کنند، خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی در کنار فعالیت چشمگیر کارگران در این مجموعه ارزنده تولیدی نشان از یک اقدام همه جانبه در راستای رونق تولید است که باید با حمایت مدیران ماندگار شود.

او، صادرات پارچه را عامل موفقیت در ارتقای این واحد تولیدی دانست و یادآور شد: برای ورود به بازار کشور‌های همسایه نیاز است که تا این واحد تولیدی برنامه‌های تحقیقی و توسعه خود را به طور جدی‌تر پیگیری کند.

کارخانجات ریسندگی و بافندگی مطهری از سال ۷۴ فعالیت خود را در شهرستان البرز استان قزوین آغاز کرده و در حال حاضر نیز با اشتغالزایی ۷۴۰ کارگر، سالانه چهار میلیون متر پارچه تولید و به بازار عرضه می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.