حضور ۲ کرمانی در اردوی منتخبین دو و میدانی جوانان کشور

محمدهادی صالح نیا به عنوان ورزشکار و محسن کدخدایی به عنوان مربی به سومین مرحله اردوی منتخبین دو و میدانی جوانان کشور دعوت شدند.

عفت کاظمی پور، نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مرحله سوم اردوی آماده‌سازی منتخبین دختر و پسر جوانان دو و میدانی ایران به همراه مربیان تخصصی از استان‌های سراسر کشور در ۳ بخش در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.

او افزود: برابر بخشنامه مصوب فدراسیون دو و میدانی، ورزشکاران مواد پرتابی از ۲۷‌ دی ماه به مدت ۳۰ روز تا ۲۷‌ بهمن ماه زیر نظر مربیان تخصصی به تمرینات خواهند پرداخت.

 

کاظمی پور تصریح کرد: اردوی بخش بانوان در مواد دو‌های نیمه استقامت، سرعت و موانع و پرش‌ها از ۴ بهمن‌ماه به مدت ۱۰ روز تا ۱۴ بهمن‌ماه و اردوی بخش پسران نیز از ۱۶‌ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز تا ۲۶‌ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

او بیان داشت: سومین مرحله اردوی منتخبین جوانان کشور به منظور آمادگی بیشتر برای مسابقات قهرمانی جوانان ۲۰۲۰ آسیا به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

او افزود: محمدهادی صالح نیا به عنوان ورزشکار و محسن کدخدایی به عنوان مربی از استان کرمان در اردوی متمرکز بخش پسران حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار