مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان:

استفاده از پتانسیل‌ها و استعداد‌های هنرمندان در رسانه ملی را ضروری دانست

مدیرکل صداوسیمای مرکززنجان بر استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و استعداد‌های هنرمندان در رسانه ملی تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و استعداد‌های هنرمندان در رسانه ملی را ضروری دانستبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  در دیدار رئیس حوزه هنری با مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان بر لزوم افزایش تعاملات فیمابین در راستای اعتلای فرهنگی استان تأکید شد.

 مدیرکل صداوسیمای مرکززنجان در این دیدار ارتباط بین هنر و رسانه را ارتباطی عمیق و وسیع دانست و براستفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و استعداد‌های هنرمندان در رسانه ملی تاکید کرد.

 لطیفی افزود: باید بستری فراهم شود تا از ظرفیت‌های ویژه‌ای که در حوزه فرهنگ و هنر استان وجود دارد نهایت استفاده و بهره به عمل آید، چون حوزه هنری قادر به کشف این ظرفیت‌ها است و صدا و سیما می‌تواند در استفاده هر چه بیشتر از این ظرفیت‌های فرهنگی و معرفی این استعداد‌ها به جامعه نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا نماید.
 
رئیس رسانه استانی انجام تولیدات مشترک با استفاده از ظرفیت‌های موجود را بستری خوب برای تولید محتوای مناسب بر اساس ضرورت‌های دانست و تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند با فن و هنرخود نقش محوری و اثرگذاری در تهیه برنامه‌های صداوسیما داشته باشند.

رئیس حوزه هنری استان هم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در صدا و سیمای مرکز زنجان، سیاست‌ها و اهداف کلان حوزه هنری را تولید و حمایت از آثار فاخر هنری بیان کرد و خواستار همکاری بیش از پیش حوزه هنری با صدا و سیما درمسیر رسیدن به اهداف مشترک شد.

 نعمتی با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان در زمینه‌های هنری گفت: اگر این ظرفیت‌ها به خوبی تبیین و به تولید، توزیع و صدور اثر منجر شود، بسیاری از آن‌ها می‌تواند در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگ تاثیرگذار باشد.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.