آغاز طرح سیل مهربانی در مدارس استان اردبیل

دانش آموزان استان اردبیل در طرح سیل مهربانی با شعار "هر مدرسه یک پایگاه همدلی"، برای همدردی با سیل زدگان جنوب کشور، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را جمع آوری کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در مراسمی که به همین منظور در دبیرستان دوره دوم پسرانه شاهد شهید اصغری نیاری ناحیه ۲ برگزار شد، از اجرای این طرح در تمامی مدارس استان خبر داد و گفت: با اجرای چنین طرح‌هایی در آموزش و پرورش بر آنیم تا آلارم روحی و روانی هموطنانی که در جنوب شرقی کشور دچار سیل شده اند را تسکین دهیم و با جمع آوری کمک‌های نقدی و عیر نقدی دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان استان گوشه‌ای از مشکلات آنان را برطرف کنیم.

او با اشاره به اینکه کشور ما ایران با توجه به موقعیت جغرافیایی خود دچار بالایای طبیعی می‌شود و این حوادث تلفات مالی و انسانی را بدنیال دارد، عنوان کرد: کمک به هموطنان یک وظیفه انسانی و شرعی است که باید در کل جامعه نهادینه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین در بخش دیگری از سخنانش به اجرای سیل مهربانی ۱ که در سال گذشته برای کمک به مردم خوزستان در استان اردبیل انجام شد، اشاره کرد و گفت: با مشارکت همگانی دانش اموزان، اولیا و همکاران فرهنگی بیش از ۵۰۰ میلیون تومان نقدی و غیر نقدی به این مناطق ارسال شد.

ناصری در ادامه با خطاب به دانش آموزان گفت: شما سفیران آموزش و پرورش هستید که با یستی با تشویق خانواده‌ها و دوستان برای کمک به سیل زدگان، این فرهنگ عمیق انسانی را در جامعه وسعت ببخشید.

او همچنین به هفته شورا‌های آموزش و پرورش اشاره کرد و از کسب رتبه برتر کشوری در ارزیابی عملکرد سال ۹۷ توسط شورای آموزش و پرورش استان خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.