در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

طراحی نماد یادبود جان باختگان سانحه هواپیمای اوکراینی در دانشگاه شریف

رئیس دانشگاه شریف گفت: طراحی نماد یادبود به نام جان باختگان سانحه هواپیمای اوکراینی با حمایت بنیاد شریف از برنامه‌های این دانشگاه است.

محمود فتوحی فیروزآباد، رئیس دانشگاه شریف در مراسم یادبود جان باختگان سانحه هواپیمای اوکراینی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این حادثه بسیار دردناک بود و برای خانواده دانشگاه شریف، اندوه فراوانی را به بار آورد.

رئیس دانشگاه شریف تاکید کرد: ۱۶ نفر از جان باختگان این حادثه، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف و از دانشکده های مختلفی مانند برق، مدیریت، کامپیوتر و مهندسی مواد مهندسی عمران بودند.

او افزود: دانشجویان دانشگاه برای از دست دادن دوستان و همکلاسی‌های خود داغدار هستند و برای ما ضایعه بسیار بزرگی است. خانواده بزرگ دانشگاه شریف خود را در غم این عزیزان شریک می داند و از خداوند برای جان باختگان، طلب رحمت و مغفرت دارد.

رئیس دانشگاه شریف تصریح کرد: از جمله اقداماتی که دانشگاه در خصوص زنده نگه داشتن یاد جان باختگان انجام داده، نماد یادبود و تعدادی بورس تحصیلی به نام این عزیزان با موافقت خانواده های آنها و با حمایت بنیاد شریف و انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار