تلاش در راستای جهانی سازی مکتب شیعه و مهدویت

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، بر ضرورت تلاش در راستای جهانی سازی مکتب شیعه و مهدویت و فرهنگ انتظار تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی اجلاس استانی یاوران ولایت، مهدویت و انقلاب اسلامی گفت: تلاش در راستای جهانی سازی مکتب شیعه و مهدویت و فرهنگ انتظار یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی است که باید در مناسبت‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

او با تأکید بر ترویج و آموزش سبک زندگی مهدوی افزود: با بهره گیری از متون دینی و تأسی از سیره و زندگی شهدا و سیره ولایت فقیه می‌توان به خوبی این مهم را محقق کرد.

مردانی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس یاوران ولایت، مهدویت و انقلاب اسلامی در استان اضافه کرد: این برنامه از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌طلبد همه دستگاه‌ها و ادارات برای برگزاری هرچه بهتر آن همکاری و هم افزایی داشته باشند.

او ادامه داد: ضروری است تا برای هریک از دستگاه‌های استان وظایفی تعریف و تدوین شود تا در روز ۲۰ بهمن ۹۸ زمان برگزاری جشنواره شاهد برگزاری یک اجلاس درخور و شایسته نام آن در استان باشیم.

مردانی گفت: برگزاری این اجلاس در دهه فجر فرصت مغتنمی در جهت تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که همزمانی آن با مراسم چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی می‌تواند در ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت نیز نقش مؤثری ایفا کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.