نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

دشمن از طریق فضای مجازی قصد ضربه زدن به هویت جوانان را دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند از طریق فضای مجازی هویت جوانان ما را مورد حمله و تهاجم قرار دهد.

دشمن از طریق فضای مجازی قصد ضربه زدن به هویت جوانان را داردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام علی اکبرپور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه اولین رویداد ۴۸ساعته تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد اظهار داشت: باید انقلابیون به طور کامل در عرصه فضای مجازی فعال باشند تا بتوانند پاسخ شبهات و یاوه گویی‌های دشمنان را بدهند.

او  ادامه داد: در صحنه فرهنگی با توجه به مکتب غنی‌ای که داریم باید به سمتی برویم که مهاجم باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز اگر تهاجمی به سمت مرزهای جغرافیایی صورت بگیرد بسیجیان مرزدار از کشور دفاع می‌کنند.

او تاکید کرد: اما آنچه امروز باید بیشتر از جنگ و تهاجم نظامی مورد توجه و مراقبت قرار گیرد دفاع از مغزها و اندیشه‌هاست.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر پور اظهار داشت: فضای مجازی مثل فضایی است که هرکس در آن ابتکار عمل را به دست گیرد می‌تواند نقش ایفا کند چه بهتر که در این عرصه جوانان ارزشی و انقلابی به دیگران و جامعه خوراک دهند و به معاندین اجازه خودنمایی ندهند.

او  ادامه داد: اگر در این عرصه کم حاضر شویم جایگاه برای دیگران باز می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن امروز تلاش می‌کند مغزهای جوانان ما را مورد تهاجم خود قرار دهد که باید جلوی این خطر بزرگ را گرفت.

او تصریح کرد: حضور در صحنه یک روز خاکریز جنگ بود امروز در فضاهایی است که ما در اختیار داریم و یکی از مهمترین آنها فضای مجازی است.

یکی از مولفه‌های قوی بودن، قدرت در عرصه فضای مجازی است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز گفت: فعالیت ۵۰۰ گروه با آماری بالغ بر هزار و ۵۰۰ نفر در یک کار بی‌نظیر و کم نظیر بسیار ارزشمند است.

سردار امان الله گشتاسبی افزود: اگر ما در حوزه فضای مجازی و رسانه قوی عمل کنیم قطعا می‌توانیم خواسته‌های خود را به دشمن تحمیل کنیم.

او  ادامه داد: امروز اگر بتوان در حوزه فضای مجازی خوب عمل کرد قطعا به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر بخواهید استوار و محکم در مقابل دنیای استکبار بایستید باید قوی باشید، گفت: یکی از مولفه‌های این قوی بودن قدرت در عرصه فضای مجازی است.

انتهای پیام/ع

 

برچسب ها: فضای مجازی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار