اقدام نژادپرستانه مجری معروف در برنامه زنده تلویزیونی!

تمسخر زبان چینی توسط مجری معروف در یک برنامه تلویزیونی زنده به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، " پیرز مورگان"، مجری معروف ایرلندی با اقدام نژادپرستانه خود در یک برنامه زنده تلویزیونی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. مورگان به همراه همکارش در برنامه زنده " صبح بخیر بریتانیا" در حال بحث و گفتگو درباره تصمیم شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل در مورد ترک کاخ باکینگهام بودند که مورگان شروع به تمسخر زبان چینی کرد.

این اتفاق پس از پخش یک آگهی تبلیغاتی چینی در مورد شیر رخ داد. پس از اتمام آگهی مورگان شروع به تمسخر صدای پخش شده به زبان چینی کرد و گفت: «من نمی‌دانم چینی‌ها به " من فقط می‌نوشم" چه می‌گویند؟ چینگ چانگ چو جو.»

سوزانا رید، همکار مورگان که از اقدام مورگان و ایجاد چنین صدا‌هایی توسط او شوکه شده بود به همکارش گفت: «شما نمی‌توانی اینهارا بگویی (چینی صحبت کنی).» مورگان که با عکس العمل همکارش روبرو شده بود گفت به این دلیل قادر به تکرار واژه‌های چینی در آگهی تبلیغاتی نیست، چون او اصلا چینی صحبت نمی‌کند. بحث این دو نفر تا پایان برنامه و در مورد این تبلیغ چینی ادامه یافت.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. برخی از کاربران اقدام این مجری باتجربه را مصداق توهین به سایر ملیت‌ها دانسته و او را به نژادپرستی متهم کردند. یکی از افراد مشهوری که به انتقاد از مورگان پرداخت، " جان بارنِس"، فوتبالیست سابق تیم لیورپول و تیم ملی فوتبال انگلیس بود که در توئیتر از او انتقاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۸:۴۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
یاایهاالذین آمنولایسخر قوم من قوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
خوده ما ایرانیها هم از کلمه چشم بادومی استفاده میکنیم که مصداق نژاد پرستیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
توی ایران هم کم نداریم ازین خودبرتربین های بیمغز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
نژاد انگلیس نژاد انگل بشریته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
اونها هیچ وقت آدم بشو نیستند