معاون سازمان استخدامی کشور، گفت: در زمان بازنشستگی افراد هیچ مکانی برای ثبت تجربیات و دانش آنان در دستگاه‌های اجرایی کشور وجود ندارد در حالی که این امر ضروری و اجتناب ناپذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید صدرالدین معاون سرمایه انسانی سازمان امور اداری و استخدامی کشور صدری در دومین نشست تخصصی مدیران پشتیبانی و ذی حسابان ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور در شیراز با اشاره به تجربیات سایر کشور‌ها در زمینه بهره از تجارب پیشکسوتان بیان کرد: در برخی از کشور‌ها افراد قبل از بازنشستگی مطالبی شبیه پایان نامه برای مدیریت دانش و تجربیات خود تهیه می‌کنند و دریافت حقوق و مزایای بازنشستگی آنان پس از تحویل این مطالب انجام می‌شود.

او، تصریح کرد: یکی از مشکلات بزرگ کشور این است که با تغییر هیات عامل در دستگاه‌های اجرایی کشور این طور به نظر می‌رسد که باید همه موارد از نو ساخته شود، در حالی که می‌توان از دانش افراد قبلی در پیشبرد اهداف آینده استفاده کرد.

این نشست با هدف هم افزایی و شفافیت مالی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اول بهمن ماه امسال در شیراز آغاز شد و سوم بهمن ماه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار