شهردار منطقه ۸ مطرح کرد؛

اجرای ایده های برتر دانش آموزی در حوزه مدیریت شهری

شهردار منطقه ۸ گفت:شهرداری منطقه به بهترین ایده‌های حوزه شهری که به ما در توسعه و نگهداشت شهر کمک می‌کند، جوایزی اهدا می‌ کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهناز استقامتی شهردار منطقه ۸ در بین شهرداران مدارس گفت: نمایندگان ما در مدارس شما هستید. به ایده‌های خودتان با عملکرد شهرداری فکر کنید و آن را پرورش دهید. شما‌ها باید بدانید شهرداری چه وظایف و عملکرد‌هایی دارد و آن را به مدارس خود اشاعه دهید.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه به بهترین ایده‌های حوزه شهری که به ما در توسعه و نگهداشت شهر کمک می‌کند، جوایزی اهدا می‌ کند.

استقامتی اولویت شهرداران مدارس را ایجاد زمینه برای فرهنگسازی امور مربوط به شهرداری دانست و افزود: تفکیک زباله در مدارس بیشترین اثر بخشی را دارد و در جایی که می‌توان بهترین فرهنگسازی تفکیک را انجام داد در میان دانش آموزان است. لازم است شما‌ها با چرخه بازیافت آشنا باشید تا ببینید که تفکیک پسماند تا چه اندازه می‌تواند به شهر کمک کند.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به صحبت‌های یکی از دانش آموزان در خصوص رنگ آمیزی دیوار‌ها بیان کرد: شاید این رنگ آمیزی بسیار ساده و گاهی چشم گیر نباشد، ولی وقتی گسترده می‌شود می‌بینید که هم از لحاظ منظر شهری و هم از نظر زیباشناختی چه اثرات مثبتی بر روی شهروندان خواهد داشت.
در پایان این نشست شهردار منطقه ۸، احکام شهرداران مدارس را به دانش آموزان تنفیذ کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
شهردا ي فقط كافيه هر كاري بقيه دنيا كردن بكنه همه مشكلات حل ميشه مثل زدن پل هوايي براي چهار راهها و حذف چراغ قرمزا و مترو رو زميني
آخرین اخبار