جمع آوری ۱۳ میلیارد ریال زکات در شهرستان جوانرود

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) جوانرود گفت : ۱۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال زکات از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرهاد شهبازی مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) جوانرود گفت : تاکنون ۸۱ درصد سهمیه درنظر گرفته برای این شهرستان جمع آوری شده است.

او گفت : زکات جمع آوری شده مرهون حمایت امام جمعه، فرماندار، همکاری ادارات و نهاد‌ها و فرهنگ سازی روحانیون، مبلغین و امامان جمعه و جماعت است.

امام جمعه جوانرود با بیان اینکه هیچ عبادتی بعد از واجبات الهی، بالاتر از دستگیری از فقرا و نیازمندان نیست، گفت: موضوع زکات باید به‌عنوان یک موج همگانی از همه اقشار شروع شود تا سهم نیازمندان رشد بیشتری داشته باشد.

موستا ملا احمدفخری با بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی افزود: توجه ویژه به محرومان و مستضعفان یکی از دستاورد‌های این انقلاب است.

فرماندار جوانرود با بیان اینکه زکات نقش مهمی در فقرزدایی و اجرای طرح‌های عام المنفعه دارد، گفت: مسوولان شهرستان آماده هرگونه خدمات در راستای ترویج فرهنگ زکات در جامعه هستند.

رستگار یوسفی افزود: مقوله زکات، امر مبارک و مقدسی است و لازم است که بستر‌ها و فرهنگ سازی لازم بیش از پیش در این خصوص انجام شود.

او افزود: در راستای ترویج فرهنگ زکات باید از ظرفیت علما و روحانیون بیشتر استفاده شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار