معامله بیش از ۴۳۹ میلیون و ۸۹۸ هزار سهم در بورس منطقه ای همدان و جان دوباره گرفتن بازار بورس

مدیر بورس منطقه ای همدان از مبادله بیش از ۴۳۹ میلیون و ۸۹۸ هزار سهم طی دی ماه در این تالار خبر داد.

معامله بیش از  ۴۳۹ میلیون و ۸۹۸ هزار  سهم در بورس منطقه ای همدان و جان دوباره گرفتن بازار بورسعلی اسکندری، مدیر بورس منطقه ای همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان   گفت: در دی ماه ۴۳۹ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۳۰۱ سهم متعلق به ۵۲۵ شرکت به ارزش ۲ هزار و ۷۷۶ میلیارد و ۱۰۵ میلیون  ریال در تالار بورس منطقه ای استان همدان دادوستد شد.

او بابیان اینکه  ۴۲ درصدمعاملات این ماه  مربوط به خرید سهام و ۵۸ درصد مربوط به فروش سهام بوده است افزود: بر این اساس و با توجه به ۲۲ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۱۲۶ میلیارد و ۱۸۶ میلیون و ۶۲۶ هزار و ۷۱۳ ریال بوده که در مقایسه با  آذر ماه، ۱۱۶ درصد افزایش داشته است.

در این ماه شرکت های گروه سرمایه¬گذاری میراث فرهنگی، سیمان فارس و خوزستان و مس شهید باهنر به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

همچنین بورس منطقه ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی، کارگاه های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار نموده است که در آذر ماه ۲۵۸ نفر در دوره های آموزشی بورس همدان شرکت نمودند.

شاخص کل بورس در پایان دی ماه معادل ۴۰۹,۸۰۸ واحد بود که نسبت به ماه گذشته، ۵۵,۸۱۱ واحد افزایش یافت. شاخص کل فرابورس نیز با ۷۴۲ واحد افزایش به ۵,۳۰۱ واحد رسید.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.