بروزرسانی نسخه ایکس باکس بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

شرکت راک استار اعلام کرد بروزرسانی جدید بازی Red Dead Redemption 2 برای کنسول Xbox One عرضه شده و مراحل موجود در نسخه کامپیوتر این بازی به نسخه ایکس باکس اضافه شده است.

بروزرسانی نسخه ایکس باکس بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین عنوان عرضه شده توسط شرکت راک استار که در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد و توانست به برترین عنوان این سال تبدیل شود، بازی Red Dead Redemption 2 بود. این عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های نسل فعلی کنسول‌هاست که تا یک سال پیش صرفا برای کنسول‌‎ها عرضه شده بود و پس از گذشت یک سال از عرضه، بالاخره شرکت راک استار آن را برای پلتفرم کامپیوتر روانه بازار کرد.

این بازی با وجود تمام مشکلاتی که در پلتفرم کامپیوتر داشت اما دارای قابلیت‌‎هایی بود که در هیچ کدام از کنسول‌ها وجود نداشت که شامل لباس و برخی از اسلحه‌ها می‌شد. اما طبق اعلام راک استار ظاهرا این ویژگی‌ها برای کنسول ایکس باکس وان نیز عرضه شده است و گیمرهای این بازی در کنسول ایکس باکس وان می‌توانند این ویژگی‌ها را با دریافت بروزرسانی جدید بازی Red Dead Redemption 2 بدست آورند.

این بروزرسانی علاوه بر اضافه کردن لباس و اسلحه حالت photo mode را به بازی مذکور اضافه خواهد؛ علاوه بر این مراحل اضافی که در نسخه کامپیوتر این بازی وجود داشت نیز برای کنسول Xbox One عرضه شده است و گیمرها می‌توانند این مراحل را روی کنسول خود تجربه کنند.

بروزرسانی نسخه ایکس باکس بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

ظاهرا ماموریت‌های اضافه شده به بازی شامل ماموریت‌های شکارچی، مخفی‌گاه باندها و نقشه گنج می‌شود. این بروزرسانی در گذشته برای کنسول PS4 عرضه شده بود و با عرضه بروزرسانی این بازی برای کنسول Xbox One در حال حاضر بازی Red Dead Redemption 2 برای تمامی کنسول‌های در یک سطح قرار دارد و تنها ایرادی که به این کنسول می‌‎توان وارد کرد به نسخه پلتفرم کامپیوتر این بازی و وجود ایرادات فراوان در آن مربوط می شود.


بیشتر بخوانید: استفاده از هوش مصنوعی در ساخت کنترلر PS5


بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس کاربران قرار دارد و گیمرها می‌توانند این بازی را از طریق فروشگاه راک استار دریافت کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار