مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛

ما به تنهایی متولی امر حوزه جوانان نیستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه ما به تنهایی متولی امر حوزه جوانان نیستیم، گفت : ۲۴ دستگاه اجرایی در استان متولی حوزه جوانان هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به انتقاد استاندار از عدم وجود برنامه‌ای مدون برای حوزه جوانان در نشست روز گذشته (دوم بهمن) ستاد ساماندهی جوانان استان، گفت : هرچند فضاسازی‌هایی پس از این نشست علیه اداره کل ورزش و جوانان استان شکل گرفت، اما غیر از این اداره کل، ۲۴ دستگاه دیگر نیز متولی حوزه جوانان هستند.

او گفت : اداره کل ورزش و جوانان استان در ستاد ساماندهی جوانان نقش دبیرخانه را دارد و خود ما مطالبه گر از سایر دستگاه‌ها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: انتقادات استاندار کرمانشاه در این نشست متوجه کل اعضای ستاد ساماندهی جوانان بود و نه فقط اداره کل ورزش و جوانان.

او افزود: باوجود اینکه توجه به حوزه جوانان و تدوین برنامه‌هایی برای این حوزه در کل کشور مورد سوال است، اما در استان کرمانشاه از چند مدت پیش درحال تدوین برنامه‌هایی برای این حوزه هستیم.

رحیمی گفت: تدوین برنامه‌ای جامع و مدون برای حوزه جوانان و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و مغفول در استان نیازمند مشارکت همه دستگاه‌های عضو ستاد همچون فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، دانشگاه‌ها و ... است.

او گفت: به عنوان عضو و دبیرخانه ستاد ساماندهی جوانان تمامی نظرات و اظهارات استاندار کرمانشاه را می‌پذیریم، چراکه ظرفیت‌های زیادی در استان داریم که باید فرصت استفاده جوانان از این ظرفیت‌ها را فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در نشست بعدی ستاد ساماندهی استان تلاش می‍‌کنیم دست پر و با برنامه‌ای کامل با همکاری سایر اعضای ستاد حضور داشته باشیم و امیدواریم در این راستا همکاری همه دستگاه‌های متولی و عضو ستاد را شاهد باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار