فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:

پیشگیری مهمترین راهبرد در مبارزه با مواد مخدر است

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: مهم‌ترین راهبرد پلیس در مبارزه با مواد مخدر پیشگیری از ابتلای جامعه به این پدیده شوم است.

پیشگیری مهمترین راهبرد در مبارزه با مواد مخدر است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: مهم‌ترین راهبرد در مبارزه با مواد مخدر ، پیشگیری از ابتلای جامعه به این پدیده شوم است و اراده جمهوری اسلامی ایران در مبارزه و مقابله با قاچاق مواد مخدر جدی است.

او ادامه داد: سرعت انتشار و دامنه آسیب رسانی مواد مخدر به حدی است که در صورت عدم مهار آن، این معضل می‌تواند به یک  تهدید تبدیل شود.

موسوی با تاکید بر راهبرد کاهش تقاضا و پیشگیری از ابتلای قشر‌های سالم جامعه، اظهار کرد: باید در تمامی فرآیند تولید، قاچاق و مصرف مواد مخدر به مقابله با این پدیده شوم پرداخت.

او مطرح کرد: دستگاه‌های متولی باید در جهت ارتقای فرهنگ عمومی جامعه به ویژه در نسل جوان تلاش کنند و آنان را از پیامد‌های خانمان سوز استفاده از مواد مخدر آگاه سازند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام مطرح کرد: کشور ما با توجه به آموزه‌های دین مبین اسلام و حس نوع دوستی در اراده خود برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر مستحکم است و این زمینه تلاش‌های لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.