باشگاه استقلال پیگیر برخورد با فرد خاطی فرودگاه شد

با اعلام مدیررسانه ای باشکاه استقلال، پیگیری ها لازم برای برخود با فردی که رفتار زشتی را با شیخ دیاباته در فرودگاه انجام داد، شده است.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برخورد عجیب یکی از افراد پرسنل خدماتی در فرودگاه با شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال، باعث شد تا این باشگاه نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

در حالی که شیخ دیاباته مهاجم گلزن آبی پوشان قصد ورود به یکی از بخش‌های فرودگاه را داشت، یکی از کارکنان بخش خدماتی فرودگاه  قصد داشت تا تعادل این مهاجم مالیایی را بر هم بزند که البته این اتفاق رخ نداد و دیاباته هم واکنش خاصی نسبت به این اتفاق از خود نشان نداد.


بیشتر بخوانید: کاروان استقلال راهی دوبی شد


با این حال محمد نوری فر، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال بعد از این اتفاق اعلام کرد که پیگیری‌های لازم جهت برخورد با فردی که دیشب با شیخ دیاباته رفتار ناشایستی داشته، انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید هاشم حسینی
۰۰:۲۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
باسلام در اینکه خیلی کار رشتیه که شکی نیست ولی از مسئولین خواهش میکنم پیگیری کنن معلوم بشه تو این جوی که تقریبا همه ی دنیا داره بر علیه ما و فوتبالمون مسئله سازی می‌کنه این آقا از کجا دستور داشته که اینکاره زشتو اونم بطور مخصوص با بازیکن خارجی ما بکنه حتما اینکار باقصد قبلی بوده و این شخص احتمالا از جایی دستور میگیره ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۱۷:۵۶ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
حتما به شدت برخورد شود و دیکه کسی جرات نکنه از این عغده ای بازیا در بیاره.معلوم طرفدارهای پیروزی پارسال هم برای منشا مشکل پیش آوردن.بی فرهنگها.آبروی ایران رو بردن.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۱:۲۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
اولا عغده ای خودتی که فهم نداری و به گروه خاصی نسبت میدی تو اگه میفهمیدی از اساس این کار زشت هست نه اینکه داعیه دار جناح ابی بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
بله ذلتشون ادامه داره حالا حالاها
آخرین اخبار