سرپرست باشگاه استقلال:

مجوز پرواز چارتر به دوبی را دریافت نکردیم/ جای نگرانی برای هواداران وجود ندارد

خلیل‌زاده گفت: قرار بود با پروازی چارتر راهی دوبی شویم، اما کجوز این کار را دریافت نکردیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده، سرپرست باشگاه استقلال، درباره موضوع لغو پرواز کاروان این تیم برای اعزام به دوبی در شب گذشته اظهار داشت: از روز گذشته که مشخص شد بازی پلی آف را مقابل الکویت در امارات برگزار می‌کنیم، با تمام تلاشی که صورت گرفت می‌خواستیم بازی را ۲ یا ۳ روز عقب بندازیم، اما موافقت نشد. مجبور بودیم برای بازی فردا تیم را به دوبی اعزام کنیم، من و همکارانم در هیئت مدیره به دنبال رسیدن تیم به دوبی بودیم.

مجوز پرواز چارتر به دوبی را دریافت نکردیم/ جای نگرانی برای هواداران وجود ندارد

مجوز پرواز چارتر به دوبی را دریافت نکردیم

خلیل زاده ادامه داد: تا ساعت ۱۲ شب روادید بازیکنان صادر شد، اما هواپیمایی که قرار بود به صورت چارتر تیم را به دوبی منتقل  کند، مجوز این کار را دریافت نکرد و به این ترتیب اعضای تیم در فرودگاه باقی ماندند. من نیز امروز ساعت ۴ صبح به تهران رسیدم و بلافاصله با  یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره به جمع کاروان تیم اضافه شدیم و ساعت ۱۱ تیم از تهران راهی دوبی شد.


بیشتر بخوانید: استقلالی‌ها بدون پرواز اختصاصی راهی امارات می‌شوند


توافق رخ داده در مالزی، اتفاق بزرگی برای کشور بود

سرپرست باشگاه استقلال  درمورد اعتراض بازیکنان و فرهاد مجیدی در فضای  مجازی از مشکلات تیم بیان کرد: فرودگاه دوبی مجوز پرواز را به ما داده بود، اما فرودگاه ابوظبی جلوی این اتفاق را گرفت و متاسفانه این ناهماهنگی ما را اذیت کرد. اما با توجه به مخالفت ما برای انجام بازی‌ها و بعد از آن  توافق رخ داده در مالزی، اتفاق بزرگی برای کشور محسوب می‌شود.

مجوز پرواز چارتر به دوبی را دریافت نکردیم/ جای نگرانی برای هواداران وجود ندارد

چیزی به نام ناامنی در ایران در بیانیه جدید AFC وجود ندارد

او درمورد توافق هیئت ایرانی در مقر کنفدراسیون  فوتبال آسیا، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه استقلال و شهرخودرو با سرعت و خستگی وارد بازی‌ها می‌شوند، در آن سوی قضیه  کلمه ناامن بودن کشور ایران است که در گذشته در بیانیه‌های AFC می‌آمد و حالا قابل قبول نیست. مهدی علی نژاد، معاون وزارت ورزش شاهد است که تا زمانی که می‌خواستیم وارد جلسه AFC بشویم، قصد حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را نداشتیم.   


بیشتر بخوانید: رسانه کویتی نقطه قوت استقلال را لو داد


برای بازی احتمالی مقابل الریان، باید به ایران بازگردیم

خلیل زاده درمورد برتری احتمالی در بازی مقابل الکویت و سفر به قطر برای برگزاری بازی با الریان گفت: طبق هماهنگی، با یک پرواز کاروان تیم راهی ایران می‌شود و از خاک ایران راهی قطر می‌شویم، تا بدون خستکی برای بازی مقابل الریان آماده شویم. از الآن برنامه ریزی کردیم و امیدواریم که به مشکلی برخودر نکنیم. بازیکنان امروز یک جلسه تمرین سبک را در دوبی برگزار خواهند کرد تا با نمایش یک بازی خوب به مصاف تیم الکویت برویم.

مجوز پرواز چارتر به دوبی را دریافت نکردیم/ جای نگرانی برای هواداران وجود ندارد

جای نگرانی برای هواداران وجود ندارد

او افزود: با توجه به آمادگی که بچه‌های ما دارند،   در بازی مقابل الکویت جای نگرانی برای هواداران باقی نمی‌ماند. بازیکنان خوبی داریم و امیدوارم فردا شاهد یک برد خوب خواهیم بود.


 بیشتر بخوانید: خلیل زاده: اگر بازی نمی‌کردیم محروم و جریمه می‌شدیم /مصاحبه مجیدی را ندیده ام


عربستان ناکامی خود را خواهد دید

سرپرست باشگاه استقلال گفت: باید از فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو نیز تشکر کنم و برای تیم او در بازی پلی آف آرزوی موفقیت می‌کنم و از ابراهیم شکوری و محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در این گروه ما را همراهی می‌کردند، تشکر کنم. امیدوارم هر ۴ تیم در مرحله گروهی باشند و ان شاءالله که بازی‌های گروهی در ایران برگزار شود و کشوری مثل عربستان که با ما دشمنی دارد، ناکامی خود را در این قضیه ببینند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار