آزادسازی ۲ شهر دیگر در ادلب توسط ارتش سوریه

وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نیرو‌های ارتش سوریه کنترل ۲ شهر دیگر را در ادلب به دست گرفتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نیرو‌های ارتش سوریه موفق به بیرون راندن تروریست‌ها از ۲ شهر در استان ادلب شدند.

«یوری بورینکوف»، مدیر مرکز مصالحه وزارت دفاع روسیه در سوریه طی بیانیه‌ای که عصر روز جمعه، ۴ بهمن، منتشر شد، اعلام کرد که نیرو‌های سوری پس از بیرون راندن تروریست‌ها از شهر‌های «السمکه» و «خوین الشعر»، کنترل این شهر‌ها را در دست گرفته و مواضع خود را در آن‌ها تقویت کردند.

بیشتر بخوانید:

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که نیرو‌های ارتش سوریه در غرب استان حلب نیز موفق شدند حملات عناصر تروریستی را دفع کنند.

بر اساس گزارش مرکز مصالحه وزارت دفاع روسیه، در پی حملات تروریست‌ها به حلب طی شبانه‌روز گذشته ۸ غیرنظامی جان خود را از دست داده و ۲۲ نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.

ساعاتی پیش نیز خبرگزاری سانا سوریه اعلام کرد: یگان‌های ارتش سوریه پس از آنکه حمله بزرگ روز گذشته تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های وابسته به آن را در محور التح- ابو جریف-السمکه دفع کردند به بازآرایی نیرو‌ها و استقرار در نزدیکی روستای السمکه اقدام و آن را از تروریست‌ها پاکسازی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
س ص ح پ ق
۰۰:۳۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
آدم خجالت می کشد . وقتیکه با تروریستها اسم آتش بس را میارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
الله اکبر الله اکبر
آخرین اخبار