اجرای طرح استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس در آذربایجان غربی

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی از استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس در سطح استان خبر داد.

علی مناف زاده سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اظهار اینکه این سازمان گامی بزرگ در استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس استان برداشته است؛ گفت: سعی و تلاش ما براینست تا قبل از آغاز نیمه نخست سال تحصیلی ۹۹ تمامی مدارس در سطح استان را استانداردسازی کنیم.
 
مناف زاده با بیان اینکه در استان ۵۹۱ باب کلاس درس از نعمت گاز طبیعی بر خوردار بودند که اخیراً استاندارد سازی شدند؛ گفت: در حال حاضز نیز ۴۳۵ باب کلاس درس در دست استاندارد سازی می‌باشند و در گام بعدی نیز در نظر داریم ۹۹۱ باب کلاس درس باقیمانده در سطح استان که نیازمند استاندارد سازی هستند را با اعتباری در حدود ۲۳ میلیارد تومان استاندارد سازی نماییم.
 
وی افزود: در تلاشیم با استاندارد سازی مدارس مذکور قبل از شروع سال تحصیلی جدید، جشن استاندارد سازی همه سیستم‌های گرمایشی و برچیده شدن تمامی بخاری‌های نفتی در سطح استان را برگزار کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.