دی بیاسی: با فدراسیون فوتبال ایران مذاکره کرده ام/ توافق تنها بر سر برخی جزئیات باقی مانده است

سرمربی ایتالیایی اعلام کرد مسئولان فدراسیون فوتبال ایران با او مذاکره کردند و تنها درباره برخی جزئیات توافق باقی مانده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جیانی دی بیاسی سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال اودینزه و تورینو در مصاحبه با  ITALIA SERA اعلام کرد با فدراسیون فوتبال ایران مذاکره کرده و تنها توافق بر سر برخی جزئیات باقی مانده است. این صحبت ها در حالی مطرح می شود که پیش از این مسئولان فدراسیون فوتبال مذاکره با این سرمربی ایتالیایی را تکذیب کرده و اعلام کردند دی بیاسی جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال ایران نیست.  

سرمربی ایتالیایی در پاسخ به این سوال که قرارداد او و فدراسیون فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی چه زمانی منعقد می‌شود اظهار داشت: تنها توافق بر سر برخی جزئیات باقی مانده، اما به هر حال تا زمانی که قرارداد را امضا نکنید، هیچ کاری انجام نشده است.


بیشتر بخوانید: علوی: فدراسیون فوتبال هیچ مذاکره‌ای با دی بیازی نداشته است


دی بیاسی در واکنش به این که در صورت توافق نهایی، تیم ملی ایران دومین تجربه سرمربیگری ملی او پس از آلبانی خواهد بود گفت: پنج سال و نیم سرمربی تیم ملی  آلبانی بودم و با این تیم به اهدفی رسیدم که هیچ کسی فکرش را هم نمی‌کرد. البته من همیشه می‌دانستم که در پایان، به جایگاهی که می‌خواهیم، می‌رسیم و این طور هم شد، اما بیشتر مردم انتظارش را نداشتند.  

او درباره تفاوت‌های کار در تیم باشگاهی و تیم ملی عنوان کرد: برای انتخاب شدن به عنوان سرمربی تیم ملی یک کشور، مهم‌ترین موضوع کارنامه سرمربی است که همواره مورد بررسی قرار می‌گیرد. در واقع کار کردن در سطح ملی جنبه‌هایی فراتر از بحث اقتصادی و مالی دارد و به عنوان یک سرمربی باید به کشوری که در آن کار می‌کنید، افتخار کنید.   با این وجود برای من تفاوتی ندارد سرمربی یک باشگاه باشم یا تیم ملی. در هر صورت تلاش می‌کنم بهترین نتایج را کسب کنم. مهم‌ترین نکته این است  ابتدا اهدافی که باید به آن برسید را تعیین کنید. هدف گذاری، مهم‌ترین شرط برای موفقیت در این عرصه است.


بیشتر بخوانید: فرکی: مربی ایرانی می‌تواند تیم ملی فوتبال را از بحران فعلی خارج کند/ مقابل نساجی به دنبال پیروزی هستیم


سرمربی پیشین تیم ملی آلبانی با اعلام این که یک پیشنهاد از سری آ ایتالیا دریافت کرده گفت: در ماه‌های اخیر پیشنهاد‌های زیادی داشتم که یکی از آن‌ها از سری آ بود، اما آن را نپذیرفتم. به خاطر احترامی که برای سرمربی آن تیم قائلم، نام تیم را نمی‌گویم.  

دی بیاسی درباره بهترین خاطرات خود از دوران سرمربیگری اش گفت: خاطرات خوب زیادی دارم. یکی از آن‌ها حضور با تیم ملی آلمانی در یورو ۲۰۱۶ بود. در آن مقطع خوش بین‌ترین هوادار هم تصور نمی‌کرد به یورو صعود کنیم.   از کار کردن در مودنا هم خاطره خوبی دارم و موفق شدیم این تیم را از سری سی به سری آ برسانیم.


بیشتر بخوانید: «دی بیاسی» در یک قدمی هدایت تیم ملی فوتبال ایران


او از یوونتوس به عنوان تیم مورد علاقه خود نام برد و بیان کرد: یوونتوس کامل‌ترین بازیکنان را دارد و تیم ذخیره آن‌ها می‌تواند با تیم اصلی شان به رقابت بپردازد و هر ۲ تیم برای کسب عنوان قهرمانی واجد شرایط هستند. پس از یوونتوس، لاتزیو را دوست دارم؛ زیرا این تیم بازی زیبایی ارائه می‌کند. نتایجی که لاتزیو در این فصل گرفته، اتفاقی نیست و حاصل استمرار یافتن یک پروسه برای موفقیت، آن هم بدون صرف پول‌های کلان است. من معتقدم روشی که این تیم در پیش گرفته صحیح است. در طرف دیگر اینتر هم یک مربی عالی دارد که تیمش را به جایی رسانده که در سری آ یوونتوس را به زحمت انداخته است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار