راهیابی یک اثر از فیلمساز زنجانی به بخش مسابقه جشنواره «مهرمادر»

فیلم مستند کوتاه «گلین فرنگ» به کارگردانی شبنم طارمی و تهیه‌کنندگی حوزه هنری زنجان به بخش مسابقه فیلم‌های مستند جشنواره فرهنگی هنری «مهرمادر» راه یافت.

راهیابی یک اثر از فیلمساز زنجانی به بخش مسابقه جشنواره «مهرمادر»به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فیلم مستند کوتاه «گلین فرنگ» به کارگردانی شبنم طارمی از فیلمسازان جوان زنجانی شرکت کننده در نخستین جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر به بخش مسابقه فیلم مستند این جشنواره راه یافت و با ۳۴ فیلم مستند راه یافته به بخش مسابقه به رقابت خواهد پرداخت.

شایان ذکر است؛ هیات انتخاب بخش فیلم جشنواره «مهر مادر» از میان ۱۲۷ فیلم مستند ثبت شده در دبیرخانه، درپی برگزاری نشست‌های متعدد بازبینی و بحث و بررسی این آثار که به مدت پانزده روز به طول انجامید، درجمع بندی نهایی خود تعداد ۳۴ فیلم مستند را برای حضور در بخش مسابقه انتخاب کردند.

نخستین جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر با موضوع محوری مادر و در ۷ بخش فیلم، عکس، شعرو ترانه، داستان کوتاه، خاطره، نقاشی و پوستر در سال جاری برگزار می‌شود.

منتخبین این جشنواره در تاریخ ۲۶ بهمن ماه، مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اعلام خواهند شد و به ۶۱ اثر جوایزی اهدا خواهند کرد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.