کمک ۲۴ میلیارد ریالی خراسانی‌ها به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

۲۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی مردم خراسان رضوی برای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توسط این نهاد جمع‌آوری شده است.

کمک ۲۴ میلیارد ریالی خراسانی‌ها به سیل زدگان سیستان و بلوچستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین گیلاسی معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: با توجه به نیاز فوری مردم سیل‌زده به تامین نیاز‌های اولیه از جمله مواد خوراکی، کالا‌های بهداشتی و اقلام امدادی بخشی از کمک‌های نقدی و نیز مجموع کمک‌های غیر نقدی به این امر اختصاص می‌یابد.

او تصریح کرد: بیش از ۱۸ میلیارد ریال از این میزان توسط ۲۶۶ مرکز نیکوکاری زیر پوشش کمیته امداد  خراسان رضوی جمع‌آوری شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده با توجه به نیاز بعدی مردم سیل‌زده به مسکن، بخش قابل توجهی از کمک‌های نقدی و مردمی به سمت هزینه در این حوزه خواهد رفت.

گیلاسی افزود: هنوز توافقی در زمینه تعمیر و ساخت مسکن برای مناطق سیل‌زده انجام نشده است و علت آن هم اولویت امدادرسانی و تامین نیاز‌های اولیه است.

او تصریح کرد: با هدف دسترسی سریع مردم آسیب دیده به کمک‌های مردمی خراسان رضوی هر شهرستان استان متولی کمک به یک بخش و منطقه سیل‌زده سیستان و بلوچستان شده است.

منبع ؛ایرنا
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.