اجرای ۱۳ هزار هکتار طرح آبیاری نوین در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: بیش از ۱۳ هزار هکتار طرح آبیاری نوین در شهرستان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل امروز در جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اردبیل گفت: شهرستان اردبیل از حیث اجرای طرح آبیاری نوین رتبه نخست را در استان به خود اختصاص داده است و امسال برنامه‌ریزی شده بیش از ۱۳ هزار هکتار طرح آبیاری نوین در شهرستان اردبیل اجرا شود.

او تصریح کرد: استان اردبیل رتبه ۶ اجرای طرح آبیاری نوین در کشور را به خود اختصاص داده که این امر شامل شهرستان اردبیل می‌شود و برنامه‌ریزی اساسی برای اجرای طرح آبیاری نوین در شهرستان اردبیل وجود دارد.

فرماندار اردبیل بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم و اساسی شهرستان اردبیل بخش کشاورزی است که اهتمام ویژه‌ای باید به این امر صورت گیرد چرا که نقش اساسی در تولید محصولات کشاورزی و اشتغال دارد.

امامی یگانه از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی خبر داد و افزود: ایجاد صنایع تبدیلی نیاز اساسی است که همگان باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

او افزود: تسهیل روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی و جذب سرمایه‌گذاران نیز اولویت اساسی است تا بتوانیم بخش کشاورزی استان اردبیل را رونق بخشیم چرا که در این امر برای بیش از ده هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.