مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۵ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم و همواره از اولویت‌های اصلی ماموریت‌های پلیس است.

او افزود: با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان یزد و همکاری بسیار خوب شهروندان، پلیس یزد طرح‌های مختلفی را در خصوص برخورد و مبارزه با قاچاقچیان، تهیه و توزیع‌کنندگان انواع مواد مخدر در سطح شهرستان برنامه‌ریزی و عملیاتی کرده است.

سرهنگ  نصیری ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح‌ها در دی ماه امسال کشفیات انواع مواد مخدر صد در صد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: مبارزه با مواد مخدر یک موضوع اجتماعی است و باید تمامی آحاد جامعه به همین منظور گام بردارند تا نتیجه مطلوب و مفید گرفته شود.

کشف لوازم آرایشی قاچاق در ابرکوه

 سرهنگ سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان ابرکوه یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، انواع لوازم آرایشی قاچاق خارجی را کشف و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

 سرهنگ زینلی ارزش برآورد شده کالا‌های کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: متهمان این کالا‌ها را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال به یزد را داشتند که توسط ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در یزد

او ادامه داد: در اجرای طرح مبارزه با سرقت موتور سیکلت در این شهرستان تعدادش ۲۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از سوی  عوامل گشت کلانتری‌های تابعه کشف شد.

نصیری هدف پلیس از اجرای طرح مبارزه با سرقت را افزایش امنیت و آرامش شهروندان برشمرد و به شهروندان توصیه کرد: موتورسیکلت خود را حتی برای لحظه‌ای کوتاه بدون قفل در مقابل منزل، مغازه رها نکنند.

ضایعات فروشی‌های حاشیه شهر زیر ذره بین پلیس

سرهنگ هادی رسائی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد گفت: با اجرای طرح تشدید کنترل و ساماندهی صنف ضایعات فروشی ۳۱ واحد صنفی متخلف پلمب و از فعالیت آنان جلوگیری شد.

او افزود: با توجه به نارضایتی‌های مردمی مبنی بر فعالیت غیرمجاز برخی واحد‌های صنفی، بازدید از صنوف ضایعات فروشی در دستور کار قرار گرفت.

رسائی ضمن اشاره به بازدید ماموران اداره اماکن از صنوف ضایعات فروشی در حاشیه شهر یزد، ادامه داد: ماموران اداره اماکن عمومی از ابتدای دی ماه تا کنون از ۸۹ واحد صنفی ضایعات فروشی بازدید کردند که در نتیجه این بازدید‌ها ۳۱ واحد صنفی متخلف با دستور مقام قضائی پلمب شد.

او نظارت مستمر بر مراکز اقتصادی و صنفی و تامین امنیت شهروندان را یکی از مهمترین وظایف و دغدغه‌های پلیس به همین منظور اجرای اقتصاد مقاومتی و مقابله با افراد سودجو و هنجار شکن دانست.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.