فرود اضطراری پرواز تهران-استانبول در فرودگاه مهرآباد به دلیل نقص فنی/ پرواز جایگزین از مهرآباد انجام می شود

هواپیمای ایرباس پرواز تهران-استانبول که در حالت اضطراری قرارگرفته بود در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشست.

هواپیمابه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هواپيماى ايرباس ٣٠٦متعلق به هواپيمايى ايران ايرتور، از فرودگاه امام خمینی عازم استانبول بود كه در ميانه راه بدليل نقص فنى بازگشت و در مهرآباد به زمين نشست.

رضا جعفر زاده در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه  پرواز٩٧١٦ ايران ايرتور در ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه  فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را به مقصد استانبول ترک کرد گفت: پس از گذشت ۳۰ دقیقه خلبان این هواپیما مشکلی در یکی از موتورهای هواپیما احساس کرد بنابراین تصمیم گرفت مسیری را که طی کرده است باز گردد.

او افزود: فرودگاه بین المللی امام خمینی در حال آماده باش برای فرود این هواپیما بود اما به دلیل آنکه شرکت هواپیمای ایران ایر تور هواپیمای جایگزین برای پرواز استانبول را در مهرآباد داشت بنابراین هواپیما در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

جعفر زاده اظهار کرد: پرواز مجدد تهران استانبول از فرودگاه مهرآباد در ساعت ۲۳ از فرودگاه مهرآباد خواهد بود و خوشبختانه تمامی مسافران این پرواز سالم هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی یاد آور شد: مسافران این پرواز با هواپیمای ۳۰۰۶۰۰ در ساعت ۲۳ به مقصد ترکیه از فرودگاه مهرآباد پرواز خواهند داشت.
انتهای پیام/

برچسب ها: حمل ونقل ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار