بر اساس اعلام هواشناسی؛

وضعیت آب و هوا در ۵ بهمن/ کیفیت هوا برای شهر‌های صنعتی کاهش می یابد + جدول

وضعیت آب و هوا در ۵ بهمن/ آسمان تهران کمی ابری است+ جدولامروز یکشنبه سامانه بارشی در جنوب شرق و شرق کشور فعال خواهد بود و بخش‌هایی از استان‌های بوشهر، هرمزگان، جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ای پیش یابی هواشناسی،امروز یکشنبه سامانه بارشی در جنوب شرق و شرق کشور فعال خواهد بود بر این اساس امروز در بخش‌هایی از استان‌های بوشهر، هرمزگان، جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در بخش‌هایی از استان فارس، کرمان، جنوب یزد، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بارش برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اواخر وقت، امروز این سامانه از شرق کشور خارج می‌شود و به دنبال آن وزش باد و کاهش دمای ۳ تا ۵ درجه‌ای برای نوار شرقی رخ می‌دهد.

دوشنبه و سه‌شنبه برای اغلب مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود بر این اساس طی این روز‌ها افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا برای شهر‌های صنعتی و پر جمعیت پدیده قالب جوی خواهد بود.


بیشتر بخوانید: وضعیت آب و هوا در ۵ بهمن/ آسمان تهران کمی ابری است+ جدول


چهارشنبه با گذر موج تراز میانی جو، بارش پراکنده در دامنه‌های زاگرس در شمال غرب و غرب کشور پیش بینی می‌شود.

همچنین با جنوبی شدن جریانات بر روی غرب سواحل دریایی خزر روند افزایش نسبی دما در این مناطق و شمال غرب کشور پیش‌بینی می‌شود از اواخر روز پنج‌شنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور، به تدریج بارش از این مناطق آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و غرب تنگه هرمز، دوشنبه و سه‌شنبه دریای عمران مواج پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوا در ۵ بهمن/ آسمان تهران کمی ابری است+ جدولوضعیت آب و هوا در ۵ بهمن/ آسمان تهران کمی ابری است+ جدولوضعیت آب و هوا در ۵ بهمن/ آسمان تهران کمی ابری است+ جدولوضعیت آب و هوا در ۵ بهمن/ آسمان تهران کمی ابری است+ جدول
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار