همراهی شهرداری و شورای شهر اصفهان با مردم سیل زده سیستان و بلوچستان

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:مردم اصفهان مردم سیستان و بلوچستان را تنها نگذاشتند و همدلی خود را در این خصوص نشان دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصر اصفهانی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان امروز در نطق پیش از دستور در یکصدو یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گفت: در روز‌های اخیر شاهد افزایش نزولات آسمانی بودیم، اما باید در همه شرایط در مصرف آب صرفه جویی کنیم تا در تابستان شاهد کم آبی نباشیم.

نصر ضمن تسلیت حضرت زهرای مرضیه و دهه‌ی فاطمیه اذعان داشت: وجود نبی اکرم و حضرت زهرا نعمت است و رسالت ما این است که از این نعمت بهره ببریم و ارتباطات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی خود را در این جهت سوق دهیم.
او اضافه کرد:همچنین با توجه به برودت هوا بایستی از مصرف بی رویه برق و گاز پرهیز کنیم تا مبادا شاهد قطعی این دو منبع در اصفهان باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با ابراز همدردی نسبت به حادثه تلخ سیل سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: مردم اصفهان مردم سیستان و بلوچستان را تنها نگذاشتند و همدلی خود را در این خصوص نشان دادند. همچنین با اقدام شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان، ستاد هاست (همدلی آینده نگر سیستان و بلوچستان) تشکیل شده است و د روز گذشته نیز در بیمارستان حضرت حجت تصمیماتی کرفته شده که امیدواریم مردم اصفهان تا پایان این کار همراه ما باشند.

نصر در پایان گفت: بعضا دیده شده که حقوق کارگران با تاخیر توسط پیمانکاران پرداخت می‌شود و در این خصوص بایستی اهمیت و توجه ویژه‌تر شود و با توجه به اینکه به شب عید نزدیک هستیم نظارت بر کار پیمانکاران باید بیشتر و جدی‌تر دنبال شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار