مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: استان زنجان در جذب صدقات خانگی بعد از استان آذربایجان شرقی با ۱۸ درصد رشد نسبت به ۹ ماهه سال گذشته رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

افزایش ۱۸ درصدی صدقات خانگی در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به این که استان زنجان همواره در کمک به نیازمندان جزء استان‌های پیشرو کشور می‌باشد گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۴ میلیارد و ۵۱ میلیون تومان از صنادیق کوچک خانگی صدقات مردم خیر و نیکوکار استان به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.

صفری افزود: از رویکرد‌های دیگر کمیته امداد در حوزه مشارکت‌های مردمی توجه به رعایت کامل اصل امانتداری و موازین شرعی در هزینه کرد وجوهات شرعی پرداختی به این نهاد با هدف تحقق نیات بانیان خیر بوده و ۱۰۰ درصد صدقات و کمک‌های مردمی در امور نیازمندان هزینه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: با پیشرفت فناوری اطلاعات و دسترسی مردم به امکانات پرداخت الکترونیک در سال‌های اخیر، برای کمک کردن به هزینه‌ها وکیفی سازی و افزایش سرعت و دقت رسیدن صدقات به دست نیازمندان، واریز الکترونیکی با استفاده از درگاه‌های الکترونیکی در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

او افزود: هم استانی‌های خیر می‌توانند از طریق دستگاه‌های خود پرداز و همچنین استفاده ازکددستوری ussd با وارد کردن #۰۲۴*۸۸۷۷ * صدقات خود را به آسانی پرداخت کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: صدقات جمع آوری شده مردم بر اساس موازین شرعی در سرفصل‌های درمانی، فرهنگی، کمک هزینه ازدواج، مسکن و وسایر سرفصل‌های مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.