نماینده ولی فقیه در استان قزوین :

ترمز تغییر کاربری در هفت سنگان کشیده شده است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ترمز تغییر کاربری در اراضی هفت سنگان کشیده شده است و دیگر فرصتی برای غارتگران نیست.

ترمز تغییر کاربری در هفت سنگان کشیده شده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های بخش کشاورزی استان با اشاره به موضوع زمین خواری و تغییر کاربری اراضی هفت سنگان گفت: این زمین‌ها کشاورزی هستند و عده‌ای غارتگر، آن‌ها را تبدیل به زمین مسکونی کردند و در پی سودجویی هستند که رئیس قوه قضائیه اقدامات خوبی برای جلوگیری از این موضوع انجام داده است.

او اضافه کرد: در مقابل مهاجمان باید جدی بود و امروز شاهد این هستیم که ترمز تغییر کاربری کشیده شده است و دیگر فرصتی برای غارتگران نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: زمانی که ما این آب و خاک را تحویل گرفتیم، کلمه فرونشست، کلمه‌ای نا آشنا بود، ولی متأسفانه امروز با این معضل مواجه هستیم و تأسیسات زیربنایی و زیرساختی را تهدید می‌کند.

او با بیان اینکه ریزگرد‌ها امروز معضلی برای محیط زیست استان شده است گفت: باید دست به دست هم دهیم و این امانت را سالم به نسل‌های آینده بسپاریم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.