دژاگه: متاسفانه نتوانستیم در بازی با پرسپولیس امتیاز بگیریم

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور گفت: متاسفانه امروز برابر تیم پرسپولیس نتوانستیم امتیازی بگیریم، اما امیدواریم در بازی بعدی جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اشکان دژاگه کاپیتان تیم فوتبال تراکتور  درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس و درگیری‌های متعدد در طول این دیدار اظهار کرد: به هر حال تیم‌های بزرگ با یکدیگر بازی کردند. هر ۲ تیم دوست داشتند پیروز شوند. ما و طرفداران خواستار پیروزی در این بازی بودیم. فکر نمی‌کنم اتفاق بدی رخ داده باشد. به نظرم بازی خوبی را شاهد بودیم. متاسفانه امروز نتوانستیم امتیازی بگیریم، اما امیدواریم در بازی بعدی جبران کنیم.

او درباره اینکه برای نخستین بار به او فحاشی شده است، اظهار کرد: فوتبال است و نمی‌شود کاری کرد.

کاپیتان تراکتور درباره اینکه هنوز تیمش امیدوار به قهرمانی است، اظهار کرد: به نظرم هنوز بازی‌های زیادی مانده و ما باید برای بازی‌های بعد تمرکز کنیم و امتیازات را کسب کنیم. ما به این امتیاز نیاز داشتیم، اما فوتبال همین است و برد و باخت دارد.

دژاگه درباره اینکه شجاع خلیل زاده بعد از پایان بازی از او به خاطر اتفاقات درون زمین عذرخواهی کرد، گفت: شجاع عزیز دل من است. من او را از دوران حضور در تیم ملی می‌شناسم. در فوتبال این اتفاقات طبیعی است. او را دوست دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

دژاگه درباره انتخاب سرمربی تیم ملی ایران گفت: واقعا خبر ندارم. مسئولان بهتر می‌دانند. به نظرم دایی و سایر گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بزرگ هستند.

کاپیتان تراکتور درباره اظهارات محمدرضا خانزاده و سرمربی تراکتور مبنی بر اینکه کتف او در پی اتفاقات این دیدار شکسته است، گفت: کتف من نشکسته است و فقط آسیب دیده‌ام. قبل از برخورد با اوساگونا این آسیب رخ داد.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - تراکتور صفر/ پیروزی مقتدرانه سرخپوشان با یحیی


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار