معتمدیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بیش از یک‌هزار پروژه استان خراسان جنوبی در ایام‌الله فجر به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار خراسان جنوبی گفت: در این استان بک‌هزار و ۴۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸ هزار میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

بهربرداری از هزارو و ۴۵۰ پروژه استان خراسان جنوبی در دهه فجرمحمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات استان خراسان جنوبی در ایام‌الله فجر گفت: استان خراسان جنوبی در دهه فجر امسال حدود ۲ هزار میلیارد تومان پروژه در سطح استان در دست افتتاح یا کلنگ‌زنی دارد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در این استان بک‌هزار و ۴۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸ هزار میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است، البته ممکن است این میزان افزایش پیدا کند.

او  افزود: یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها، بهره‌برداری از سد سیاهو است که دومین سد استان به شمار می‌آید، همچنین مقرر شده پروژه‌های متعدد گازرسانی به بهره‌برداری برسد. خوشبختانه نهضت گازرسانی در سطح استان به موفقیت‌های خوبی رسیده است و اکنون حدود ۱۰۰ درصد از مراکز شهری استان از نعمت گاز برخوردارند و بحث گازرسانی در روستا‌ها هم با سرعت در حال انجام است.

معتمدیان اظهار کرد: تا امروز حدود ۶۷ درصد روستا‌ها گازرسانی شده که این عدد تا پایان سال به ۱۰۰ درصد خواهد رسید؛ امیدواریم تا پایان سال ۹۹ تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از ۱۰۰ درصد نعمت گاز برخوردار شوند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در دهه فجر امسال تعدادی از مراکز آموزشی استان به بهره‌برداری خواهد رسید و کلنگ‌زنی تعدادی از این مراکز هم انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه پروژه‌های حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری هم در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد، گفت:  باند دوم جاده‌های اصلی استان با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

 این پروژه‌ها با حضور برخی از مقامات دولتی و کشوری کلنگ‌زنی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: افتتاح ۶ هزار پروژه عمرانی زود بازده در دهه فجر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار