سوءاستفاده از اطلاعات مالی مهم‌ترین عامل گرفتاری در دام کلاه‌برداران است

رئیس پلیس فتا کردستان مهم‌ترین عامل گرفتاری افراد در دام کلاه‌برداران اینترنتی و سوءاستفاده از اطلاعات مالی شهروندان عنوان کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ مهدی دانش پور رئیس پلیس فتا کردستان مهم‌ترین عامل گرفتاری افراد در دام کلاه‌برداران اینترنتی و سوءاستفاده از اطلاعات مالی شهروندان را به‌عنوان حساب واسط نتیجه بی‌دقتی به توصیه‌های پلیس فتا دانست و از کاربران خواست در پرداخت‌های اینترنتی خود بیشتر دقت کنند.

سرهنگ دانش پورمهم‌ترین علت گرفتار شدن افراد در دام کلاه‌برداران فضای مجازی را سهل‌انگاری و عدم توجه به توصیه‌های پلیس فتا دانست .

او افزود: نکته حائز اهمیت در این موضوع را سوءاستفاده از حساب افراد توسط کلاه برداران به‌عنوان حساب واسط در جرائم مالی بیان کرد.

پلیس فتا استان کردستان یادآورشد: شهروندان در خرید‌ها و پرداخت‌های اینترنتی خود به اصالت درگاه دقت کنند تا در دام درگاه‌های جعلی و سوءاستفاده از اطلاعات مالی آن‌ها به‌عنوان حساب واسط گرفتار نشوند.

دانش پور توصیه کرد: شهروندان در خرید‌های اینترنتی فریب تخفیف و یا کیفیت بالای اجناس را نخورند و با احتیاط وارد درگاه‌های بانکی شوند و قبل از هرگونه واریزی از اصالت درگاه بانکی مطمئن شوند و بهترین شیوه مراجعه به سایت پلیس فتا و مطالعه توصیه‌های پلیس فتا در استفاده از درگاه‌های بانکی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.