مدیر روابط عمومی استانداری فارس خبر داد؛

تلاش سازمان‌های اجرایی برای ارائه عملکرد چهل ساله انقلاب

مدیر روابط عمومی استانداری فارس گفت: سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی عملکرد‌های خود در ۴۰ ساله انقلاب را به رسانه‌ها ارائه دهند.

تلاش سازمان‌های اجرایی برای ارائه عملکرد چهل ساله انقلاب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، باباخانی مدیر روابط عمومی استانداری فارس در نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان فارس با بیان اینکه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی عملکرد‌های خود در ۴۰ ساله انقلاب را به رسانه‌ها ارائه دهند، اظهار کرد: ایجاد شور و هیجان در جامعه، ارائه عملکرد ۴۰ ساله انقلاب در ۱۲ تا ۲۲ بهمن بوسیله مدیران، مقایسه عملکرد دوران انقلاب و قبل از انقلاب و دعوت از مدیران کل و ارائه عملکردها  در صدا و سیما و زیرنویس عملکرد دستگاه های اجرایی در ۴۰ ساله انقلاب از تلویزیون از جمله برنامه هایی است  که باید مدنظر قرار گیرد.

او با بیان اینکه برای ارائه عملکرد ۴۰ ساله انقلاب در سازمان های اجرایی باید از فضای مجازی استفاده شود، ادامه داد: خلا در فضای مجازی بحث اتاق فکر و خوراک است.

مدیر روابط عمومی استانداری فارس با اشاره به خلاهایی که در روابط عمومی ها وجود دارد، تصریح کرد: نبود اعتبار برای فراهم کردن خوراک رسانه ها از جمله خلاهای روابط عمومی ها است.

باباخانی همچنین با اشاره به موضوع انتخابات، افزود: راهکارهایی برای ایجاد شور، انگیزه و هیجان در انتخابات نیز ارائه شده است.

او گفت: برای تهیه هر فیلم و سریال از آثار تاریخی فارس نیز یک بک گراند وجود داشته باشد بخصوص آنچه ناشناخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار