آمادگی صداوسیمای مرکز سمنان برای معرفی ظرفیت‌های استان

مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان آمادگی رسانه را برای معرفی ظرفیت ها، استعداد‌ها و توانمندی‌های همه شهرستان‌های این استان در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام مصطفی توکلیان مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان در نشست با فرماندار شاهرود گفت: شبکه استانی سمنان در راستای توسعه همه جانبه استان در بخش‌های مختلف توجه به شهرستان‌ها را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

نشست مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز سمنان با فرماندار شاهرود به منظور تبادل نظر درباره راهکار‌های تعامل و همکاری‌های مشترک فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود با صداوسیمای مرکز سمنان و تقویت اطلاع رسانی از رویداد‌ها و تولید برنامه‌های مستند از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان و ساخت سریال‌های فاخر در شبکه استانی برگزار شد.

نادر فخری فرماندار شاهرود در این نشست با قدردانی از پوشش اخبار و برنامه‌های شهرستان‌های شاهرود در شبکه استانی، آمادگی خود را برای تقویت دفتر خبری و ساخت ساختمان این دفتر و مشارکت در ساخت برنامه‌های مستند و سریال‌های فاخر اعلام کرد.

او افزود: ۱۲ دستگاه اجرایی مکلف شده اند عملکرد خود را در دهه مبارک فجر در شبکه استانی ارائه کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان و فرماندار شاهرود از ساختمان در حال ساخت دفتر خبری شاهرود هم بازدید کردند.

فخری فرماندار شاهرود گفت: از مجموع ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده برای ساخت دفتر خبری ۲۴۵ میلیون تومان اختصاص پیدا کرده است و امیدواریم این دفتر تابستان سال آینده به بهره برداری برسد.

ساختمان دفتر خبری شاهرود با زیربنای ۷۰۰ متر مربع در سایت فرستنده تلویزیونی دیجیتال شاهرود در حال ساخت است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.