روابط عمومی ایران مال مطرح کرد؛

تکذیب ادعای پیمانکار دلفیناریوم برج میلاد/ «ایران مال» مشتری دلفیناریوم برج میلاد نیست!

ایران مال ادعای پیمانکار مجموعه دلفیناریوم برج میلاد مبنی بر درخواست این نهاد به انتقال فعالیت دلفیناریوم به ایران مال را رد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمانکار مجموعه دلفیناریوم برج میلاد در روند بازدید کمیته سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از این مجموعه در کنار تشریح علت مرگ یکی از دلفین‌ها با انتقاد از موج رسانه‌ای ایجاد شده گفت: چرخ اقتصادی مجموعه دلفیناریوم در برج میلاد نمی‌چرخد و ما با صندلی‌های خالی مجموعه در زمان اجرای برنامه‌ها مواجه هستیم.

او ادامه داد: اگر این روند (استقبال کم شهروندان از نمایش دلفیناریوم در برج میلاد) بخواهد ادامه داشته باشد، ما مشتریان داخلی و خارجی بسیاری داریم مانند سوچی روسیه و ایران مال که به ما اصرار می‌کنند تا مجموعه دلفیناریوم را به آن‌جا منتقل کنیم.


بیشتر بخوانید: «ایران مال» مشتری جدید دلفیناریوم برج میلاد 


مدیر روابط عمومی مجموعه ایران مال در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحت ادعای مطرح شده از سوی پیمانکار دلفیناریوم برج میلاد گفت: این ادعا از پایه بی اساس است و مجموعه ایران مال هیچ درخواستی به پیمانکار مجموعه دلفیناریوم برج میلاد برای ادامه فعالیت خود در مجموعه ایران مال نداده است.

مدیر روابط عمومی مجموعه ایران مال تصریح کرد: ما در مجموعه ایران مال آبنمای موزیکال داریم و در کنار مهیا نبودن زیرساخت‌ها، مجموعه ایران مال هیچ تمایلی به راه‌اندازی مجموعه دلفیناریوم ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار