هفته بیست و دوم‌لیگ‌برتر بسکتبال؛

پیروزی مقتدرانه پتروشیمی در خانه / شکست توفارقان مقابل شاگردان سامری

رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال کشورمان امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد که در یکی از مهمترین بازی‌های آن تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۶۵ بر ۴۶ مقابل مهرام به پیروزی برسد و جایگاهش را بیش از پیش در صدر جدول رده بندی تثبیت کند.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام هم موفق شد در خانه با پیروزی مقتدرانه برابر مس‌کرمان دست یابد و با نتیجه ۹۲ بر ۳۸ این تیم را شکست دهد.

پالایش نفت آبادان هم در دیداری دشوار موفق شد با نتیجه ۹۳۸۷ از سد توفارقان آذرشهر بگذرد تا در جایگاه سوم جدول رده‌بندی باقی بماند.

تیم بسکتبال شیمیدور هم در یکی از مهمترین دیدار‌های این هفته موفق شد با نتیجه ۸۷ بر ۷۹ درمشهد آویژه صنعت پارسا را شکست دهد و به شرایط بهتری برسد.

تیم بسکتبال اکسون تهران هم در یکی از دربی‌های پایتخت ۸۴ و ۶۳ اس ۱۰ نیروی زمینی گذشت تا امیدش برای حضور در مرحله پلی آف بیشتر شود.

شهرداری بندرعباس هم به خوبی از امتیاز میزبانی اش بهره برد و با نتیجه ۸۵ و ۸۱ شورا و شهرداری قزوین را شکست داد تا رقابت تنگاتنگی با اکسون برای رسیدن به پلی‌آف داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار