فرماندار دلگان:

حضرت فاطمه (س) الگوی برتر زنان امت اسلام است

فرماندار دلگان گفت: حضرت فاطمه الزهرا (س) با برخورداری از یک اصالت و شخصیت بزرگ معنوی و از خاندان رسالت و نبوت الگویی برتر برای زنان امت اسلامی به شمار می‌روند.

حضرت فاطمه (س) الگوی برتر زنان امت اسلام استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مجتبی شجاعی فرماندار دلگان در همایش فرهنگی و اجتماعی بانوان دلگان اظهار داشت: نه تنها بانوان مسلمان بلکه جهان بشریت به وجود مقدس حضرت فاطمه (س) به عنوان سرور زنان اهل بهشت افتخار می‌کنند.

او افزود: مجاهدت، ایثار، سخت کوشی و تربیت فرزندانی صالح و دارای هویت و شخصیت جهانی از آن بانوی بزرگ اسلام شخصیتی محبوب ساخته که بهترین الگوی رفتاری و اخلاق انسانی برای جهانیان است.فرماندار دلگان با تاکید بر الگوپذیری بانوان از حضرت فاطمه (س) و پیروی از سیرت پیامبر اسلام (ص) و خاندان اهل بیت (ع) اظهار داشت: عمل کردن به تعالیم دینی و دستورات متعالی قرآن کریم به انسان اعتبار و عزت می‌بخشد.

او بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت‌های ارزشمندی برای حضور، مشارکت و به نمایش گذاشتن توان بانوان در عرصه‌های مختلف فراهم است و در دولت نیز از این قشر تاثیرگذار جامعه حمایت ویژه‌ای می‌شود.

شجاعی افزود: استفاده از توان بانوان برای مشاغل مدیریتی کشور، استان و منطقه دلگان از این امر حکایت دارد که زنان در جامعه اسلامی ایران به خوبی توانسته‌اند شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارند و مانند زنان دوران دفاع مقدس و سال‌های انقلاب برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار