تجلیل از خوشنویسان و هنرمندان عرصه شهادت در اراک

ازخوشنویسان و هنرمندان برگزیده در عرصه شهادت در اراک تجلیل شد.

تجلیل از خوشنویسان و هنرمندان عرصه شهادت در اراکبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی باحضور مسئولان استان مرکزی در اراک از خوشنویسان و هنرمندان برگزیده در عرصه  شهادت تجلیل شد.

فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در حاشیه اجلاسیه۱۲۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی استان مرکزی که چند ماه پیش در شهر اراک برگزار شد، فراخوان خوشنویسی داده شد که امروز و باحضور مسئولان از برگزیدگان این فراخوان تجلیل شد.

فولادوند افزود: ۱۱۰ اثر در دو بخش نسخ و نستعلیق به دبیرخانه جشنواره راه یافتند که ۷۴ اثر به انتخاب داوران برگزیده شده و در نمایشگاه به نمایش در خواهند آمد.

او اضافه کرد: هنرمندان شرکت کننده به خوبی توانسته اند شهادت و راه مردانگی را از زبان هنر نشان دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: به همین خاطر و برای استفاده بیشتر علاقه‌مندان و عموم مردم، این آثار در نمایشگاه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از ۱۲بهمن و با آغاز دهه فجر به مدت یک ماه، مستقر خواهند شد.

کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهیداستان مرکزی یازدهم مهرماه ۹۸ با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مصلای اراک برگزار و اجلاسیه‌های مختلف این کنگره از حدود یکسال قبل در شهر‌های استان مرکزی برگزار شد که اجلاسیه۱۲۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی استان مرکزی یکی از این اجلاسیه‌ها بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.